Доктор Ремко Фескенс — Stichting Cito ұйымындағы CitoLab зертханасының директоры және Твенте университетінің Оқу, Деректерді талдау және Технологиялар бөлімінде жұмыс істейді. Ол Behaviormetrika, Journal of Official Statistics, Psychological Methods және Review of Educational Research сияқты журналдарда мақалалар жариялаған. Ол Нидерландтың PISA бойынша ұлттық есебінің жетекші авторы болған және Ofqual тапсырыс берген Ұлттық референттік тест жобасының жетекшісі қызметін атқарған. Сонымен қатар, ол бірнеше ғылыми гранттарға ие болған, соның ішінде балалардың жекелендірілген оқуына арналған озық сөйлеу технологиялары мен оқу аналитикасы бойынша зерттеулерге, сондай-ақ технологиялық тапсырмалардан алынған процесс деректерін пайдалану арқылы оқушылардың тапсырмаларды шешу стратегияларын зерделеуге бағытталған гранттар бар.
Білім беру саласындағы жасанды интеллект туралы кітаптың авторы. Мұғалім. Білім беру саласында жасанды интеллект бойынша сарапшы, Ұлыбритания
ТолығырақАделаида университетінің жасанды интеллект және білім беру профессоры, Пенсильвания университетінің қосалқы профессоры, АҚШ
ТолығырақАфрика мен Азияның бірнеше елінде, Қытайда және Нидерландыда кешенді жыныстық тәрбие бойынша консультант және тренер, Нидерланд
ТолығырақKiVa буллингке қарсы бағдарламасының үйлестірушісі, Турку университеті, Финляндия
ТолығырақОрта білім беру бойынша оқу бағдарламаларының жетекшісі, International Education, Cambridge University Press & Assessment, Ұлыбритания
ТолығырақАймақтық бағалау жөніндегі сарапшы, AQA Global Assessment Services, Ұлыбритания
ТолығырақАға оқытушы және Мектеп пен психикалық денсаулық жөніндегі кеңес беру бағдарламасының директоры, Адам дамуы және сандық әдістер бөлімі, Пенсильвания Университеті, АҚШ
ТолығырақКембридж университетінің құрметті профессоры, NIS/SHARE жобасының тренері, Ұлыбритания
Толығырақ